Online formulář

  1. 1. Vyplníte formulář Stačí jen několik údajů. Připravte si doklad totožnosti, číslo mobilu a e-mail.
  2. 2. Zkontrolujete údaje V jednoduchém přehledu si zkontrolujete správnost vyplněných údajů.
  3. 3. Odešlete smlouvu Po odeslání se s vámi spojíme a dohodneme termín návštěvy kurýra pro podpis smlouvy.

Rodné číslo (nevyplňujte pokud jste cizinec
bez rodného čísla)

Zadejte své rodné číslo nebo rodné číslo osoby, pro kterou spoření uzavíráte.

/

Údaje o klientovi

Vyplňte prosím základní udaje klienta stavebního spoření.

Své jméno a příjmení zadejte i s diakritikou. Pokud máte dvě příjmení, zadejte je za sebe.

Politicky exponovaná osoba: Klient prohlašuje, že je/není politicky exponovanou osobou ve smyslu § 4 odst. 5 zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosu z trestné činnosti a financování terorismu. Pokud se jí v průběhu smluvního vztahu stane, zavazuje se o tom spořitelnu informovat.

Cizinec

Vzhledem k uvedené státní příslušnosti, prosím, doplňte několik dalších polí.

Adresa trvalého pobytu klienta

Zadejte prosím adresu aktuálního místa trvalého bydliště.

Kontaktní údaje klienta

Díky těmto údajům získáte všechny důležité informace včas.

Zákonný zástupce

Dle rodného čísla uzavíráte smlouvu pro osobu mladší 18 let.

Vyplně tedy prosím základní informace o zákonném zástupci.

/

Zákonný zástupce - Cizinec

Vzhledem k uvedené státní příslušnosti, prosím, doplňte několik dalších polí.

Trvalé bydliště zákonného zástupce

Zadejte prosím adresu aktuálního místa trvalého bydliště.

Kontaktní údaje zákonného zástupce

Díky těmto údajům získáte všechny důležité informace včas.

Totožnost zákonného zástupce

Uvedené údaje budou sloužit k Vaší jednoznačné identifikaci jak při podpisu smlouvy, tak i v průběhu spoření.

Spoření

Sami zvolte částku, kterou chcete naspořit a jaký bude měsíční vklad.

Více o podmínkách stavebního spoření
Měsíční vklad:
- /

Stavební spoření a zřízení účtu je v souladu se zde uvedenými podmínkami, Všeobecnými obchodními podmínkami stavebního spoření a zákonem o stavebním spoření, zejména na straně jedné povinnost banky zřídit a vést klientovi účet stavebního spoření, úročit zůstatek na účtu klienta, zajistit klientovi poskytnutí státní podpory, pokud klient splní podmínky zákona o stavebním spoření, a poskytnout mu úvěr na financování bytových potřeb po splnění podmínek zákona o stavebním spoření a Všeobecných podmínek, a na straně druhé povinnost klienta ukládat vklady na účet klienta a platit úhrady za služby poskytnuté bankou dle Sazebníku úhrad za poskytované služby.

Korespondenční adresa (pokud je odlišná od trvalého bydliště)

Adresa bydliště,tj. adresa pro doručování korespondence, pokud je odlišná od adresy trvalého pobytu (korespondence bude zasílána na jméno a příjmení klienta na níže uvedenou adresu).

Poznámka

Pokud máte dotaz či komentář prosím využijte tohoto políčka.

Klient tímto prohlašuje, že:

1.

byl seznámen i s ustanovením smlouvy, která jsou uvedena na straně druhé této smlouvy, se všeobecnými podmínkami, Sazebníkem, Oznámením a výše uvedenými přílohami k této smlouvě, přičemž vše je přiloženo k této smlouvě a je její nedílnou součástí, obsahu rozumí a souhlasí s ním, jejich význam mu byl dostatečně vysvětlen a potvrzuje jejich převzetí,

2.

byl seznámen zejména s důležitými ustanoveními uvedenými v Čl. 26 Všeobecných podmínek, která mu byla srozumitelně vysvětlena, rozumí jim a výslovně je přijímá,

3.

byl seznámen a souhlasí s tím, že banka je oprávněna navrhovat změny Všeobecných podmínek dle jejich čl. 8 zejména v návaznosti na změny právních předpisů nebo na změny realizované v souvislosti se změnou strategie, postupů nebo mechanismů zavedených bankou, zajišťující její bezpečný a spolehlivý provoz a krytí rizik.

4.

souhlasí s tím, aby jeho níže uvedený podpis sloužil jako podpisový vzor pro účely dalších jednání a komunikace s bankou,

5.

Zpět na hlavní stranu

Doplňující podmínky
  1. Úročení
    1. Úroky se připisují na účet klienta jedenkrát ročně ke dni 31.12. příslušného kalendářního roku.
    2. Úroková sazba z vkladů je neměnná po dobu 72 měsíců od uzavření smlouvy.
    3. Banka má právo jednostranně změnit úrokovou sazbu z vkladů, pokud klient nepřijal nabídku přidělení cílové částky dle Čl. 12 Všeobecných podmínek a současně od uzavření smlouvy uplynulo alespoň 72 měsíců, a to i opakovaně. Úroková sazba může být změněna počínaje kalendářním měsícem následujícím po splnění obou podmínek. Nová úroková sazba bude stanovena minimálně ve výši jedné poloviny nejnižší úrokové sazby z vkladů aktuálně vyhlášené bankou v Oznámení pro nově uzavírané smlouvy, a to bez ohledu na sjednaný tarif smlouvy. O změně úrokové sazby banka klienta informuje.
  2. Výpis z účtu klienta O zůstatku a obratech na účtu klienta informuje banka klienta výpisem z účtu jedenkrát ročně po skončení kalendářního roku se stavem k 31.12.
  3. Některá ustanovení o trvání smlouvy
    1. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
    2. Klient má právo smlouvu kdykoliv vypovědět.
    3. Banka má právo před uplynutím doby stanovené zákonem o stavebním spoření pro výplatu státní podpory smlouvu vypovědět v případě, že
      1. zůstatek na účtu klienta je záporný a od uzavření smlouvy uplynulo minimálně 12 měsíců,
      2. zůstatek na účtu klienta převýšil sjednanou cílovou částku, tzn., že došlo k přespoření cílové částky.
    4. Banka má právo smlouvu vypovědět bez udání důvodu po uplynutí doby stanovené zákonem o stavebním spoření pro výplatu státní podpory.
  4. Úvěr ze stavebního spoření
    1. Úvěr ze stavebního spoření může banka klientovi poskytnout po splnění podmínek pro přidělení cílové částky a dalších podmínek stanovených v Čl. 13 Všeobecných podmínek.
    2. Pro vznik nároku na přidělení cílové částky dle Čl. 12 Všeobecných podmínek musí ukazatel zhodnocení smlouvy dosáhnout minimálně hodnoty 64.
    3. Klient prohlašuje, že byl seznámen a souhlasí s tím, že v případě významné změny objemu prostředků ve Fondu stavebního spoření dle Čl. 10 Všeobecných podmínek, v souvislosti se změnou strategie, postupů nebo mechanismů zavedených bankou, zajišťujících její bezpečný a spolehlivý provoz a krytí rizik, je banka oprávněna dle Čl. 12 Všeobecných podmínek opakovaně měnit minimální hodnotu ukazatele zhodnocení požadovanou pro přidělení cílové částky, maximálně však jedenkrát ročně o hodnotu 15. O změně minimální hodnoty ukazatele zhodnocení požadované pro přidělení cílové částky banka klienta informuje.
  5. Úhrady za poskytované služby banky
    1. Vklady klienta budou přednostně použity na zaplacení úhrad za poskytované služby. Tyto částky se nezahrnují do uspořené částky.
    2. Výše úhrady za vedení účtu klienta a výše úhrady za výpis z tohoto účtu jsou stanoveny v Sazebníku platném ke dni uzavření této smlouvy. Klient bude hradit úhrady v jejich stávající výši do doby, než banka uplatní své právo změnit tyto úhrady postupem dle odst. 5.3 této smlouvy.
    3. Banka má právo opakovaně měnit úhradu za vedení účtu klienta a úhradu za výpis z tohoto účtu, a to jedenkrát ročně vždy k 1. dubnu takto:
      1. a) po dobu 72 měsíců ode dne uzavření smlouvy o míru inflace definovanou v Čl. 19 Všeobecných podmínek a zveřejněnou Českým statistickým úřadem za měsíc říjen,
      2. b) počínaje 73. měsícem ode dne uzavření smlouvy o 10 % stávající úhrady nebo o míru inflace definovanou v Čl. 19 Všeobecných podmínek a zveřejněnou Českým statistickým úřadem za měsíc říjen, podle toho, který ukazatel bude vyšší.
    4. Úhrada za ukončení smlouvy před uplynutím doby stanovené zákonem o stavebním spoření pro výplatu státní podpory je stanovená Sazebníkem platným ke dni uzavření smlouvy a po dobu 72 měsíců od uzavření smlouvy je neměnná.
    5. Ostatní úhrady dle Sazebníku je banka oprávněna klientovi účtovat (tj. zatížit účet klienta) v souvislosti s provedením sjednané služby, a to ve výši stanovené v aktuálně platném Sazebníku. Banka má právo opakovaně měnit výši ostatních úhrad, a to jedenkrát ročně vždy k 1. dubnu.
    6. O změně výše úhrad banka klienta informuje vždy nejpozději 2 měsíce přede dnem platnosti upravené výše úhrad a nový Sazebník zveřejní v sídle banky, na poradenských místech banky a na www.rsts.cz.
  6. Internetový a telefonní servis
    Pokud klient v této smlouvě žádá o aktivaci služeb internetového servisu, řídí se tato služba příslušnými ustanoveními Všeobecných podmínek, zejména Čl. 25 (Služby internetového a telefonního servisu). V případě, že ve smlouvě není uveden mobilní telefon (registrovaný) a e-mailová adresa (registrovaná) pro účely komunikace s klientem prostřednictvím internetového, příp. telefonního servisu, nebude příslušná služba klientovi aktivována.
  7. Doručování a právní jednání smluvních stran
    1. Doručování dokumentů a informací ze strany banky klientovi se uskutečňuje při osobním jednání, korespondenční cestou (prostřednictvím držitele poštovní licence, kurýrem nebo jiným podobným způsobem), prostřednictvím internetového servisu, prostřednictvím datové schránky klienta nebo e-mailem. Zmaří-li klient vědomě dojití dokumentu, platí, že bylo řádně doručeno. Má se za to, že došlá zásilka, kterou banka odeslala klientovi prostřednictvím držitele poštovní licence, byla doručena třetí pracovní den po odeslání zásilky (na adresu v jiném státu pak patnáctý pracovní den). Další způsoby doručování jsou upraveny ve Všeobecných podmínkách (zejména Čl. 24 a 25) a klient podpisem této smlouvy prohlašuje, že byl s příslušnými ustanoveními Všeobecných podmínek seznámen.
    2. Dokumenty klienta v písemné podobě se považují za doručené bance dnem doručení do sídla banky, tj. na adresu Koněvova 2747/99, 130 45 Praha 3. Má se za to, že došlá zásilka, kterou klient odeslal bance na adresu jejího sídla prostřednictvím držitele poštovní licence, byla bance doručena třetí pracovní den po odeslání zásilky.
    3. Právní jednání a úkony smluvních stran jsou definovány v Čl. 20 Všeobecných podmínek a klient podpisem této smlouvy prohlašuje, že byl s příslušnými ustanoveními Všeobecných podmínek seznámen.
    4. Klient se zavazuje při změně osobních údajů (např. příjmení, rodné číslo, adresa trvalého pobytu) nebo jiných kontaktních údajů (např. adresa bydliště, telefonní číslo, e-mail) sdělit bance neprodleně aktuální údaje, a to zasláním oznámení o změně. K oznámení o změně osobních údajů je třeba přiložit kopii dokladu prokazujícího tuto změnu, k němuž klient připojí svůj souhlas se zpracováním nových osobních údajů bankou. Smluvní strany si sjednávají, že v návaznosti na změnu osobních anebo kontaktních údajů klienta není nutné sjednávat dodatek k této smlouvě a banka změněné údaje zaeviduje na základě oznámení klienta.
  8. Další ustanovení
    1. Klient souhlasí s tím, že banka je oprávněna započíst si k uhrazení jakékoliv své splatné pohledávky za klientem veškeré pohledávky klienta za bankou, a to i nesplatné bez ohledu na právní vztah, ze kterého vyplývají. Banka a klient se výslovně dohodli, že banka je též oprávněna započíst proti pohledávkám klienta i takové své pohledávky, které jsou promlčené, pokud promlčení nastalo po době, kdy se pohledávky staly způsobilými k započtení.
    2. Klient bere na vědomí, že banka v souladu s § 1740 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nebude akceptovat úpravy textu, dodatky a odchylky od textu smlouvy zpracovaného bankou.
    3. Klient souhlasí, aby banka jako správce zpracovávala ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění, osobní údaje, jím poskytnuté pro účely této smlouvy, a to též pro účely nabízení dalších svých služeb. Klient dále souhlasí, aby banka poskytla jeho osobní údaje dalším zpracovatelům, a to svým obchodním zástupcům, zprostředkovatelům a osobám ovládajícím banku. Souhlas uděluje klient na dobu určitou, tj. na dobu trvání jeho smluvních vztahů s bankou, a na dobu dalších čtyř let od doby vyrovnání veškerých závazků vzniklých mezi klientem a bankou. Klient potvrzuje, že byl poučen, že své osobní údaje nad rámec zákonných povinností, resp. souhlas s jejich zpracováním, nemusí poskytnout, a dále o veškerých skutečnostech ve smyslu ust. § 11, 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění. Souhlas se zpracováním osobních údajů se vztahuje i na používání rodného čísla a jiných údajů klienta pro účely jeho jednoznačné identifikace v informačních systémech banky, na používání a změny osobních údajů klienta v rámci internetového a telefonního servisu.
    4. Klient souhlasí, aby banka jeho osobní údaje, poskytnuté pro účely této smlouvy a pro účely nabízení dalších služeb banky, poskytla též smluvním partnerům banky a členům finanční skupiny v souvislosti s jimi nabízenými produkty a službami. Tento souhlas může klient kdykoliv odvolat.
    5. Klient prohlašuje, že mu byly s dostatečným předstihem před uzavřením smlouvy poskytnuty veškeré informace ve smyslu § 1828 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, potřebné pro rozhodnutí o uzavření této smlouvy a že informace a údaje obsažené v této smlouvě, včetně příloh, odpovídají informacím poskytnutým klientovi před uzavřením smlouvy.
Kontaktní formulář

Vyplňte prosím níže uvedený formulář a již brzo se vám ozveme.

Pro odeslání prosím vyplněte všechna povinná políčka označená šipkou.

Souhlasím se zpracováním poskytnutých osobních údajů společností Raiffeisen stavební spořitelna (IČO: 49241257, se sídlem Praha 3, Koněvova 2747/99) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů v platném znění a to pro účely vyřízení zaslaného dotazu.

Děkujeme

Formulář byl úspěšně odeslán.

Zeptejte se nás i po telefonu

Naši operátoři Vám jsou k dispozici pondělí – pátek od 8.00 do 20.00 na telefonním čísle 800 11 22 11

×